Word Wakker Wereld

kinderen zijn anders dan vroeger

Berichten hoeven niet altijd serieus te zijn. Lachen mag ook of zo maar een leuk verhaal is ook goed. Maar bovenal, geloof geen woord van wat je hier leest. Het zijn meningen en theorieën.

Re: kinderen zijn anders dan vroeger

Berichtdoor claudia74 » di mei 08, 2012 8:08 am

veel kinderen zijn tegenwoordig inderdaad anders dan vroeger, en dan heb ik het niet over nieuwetijdskinderen
maar over drukke brutale niet luisterende kinderen

en dat is naar mijn mening mede het gevolg van onze voeding, die vol zit met rommel
veel mensen denken dat hun kind adhd heeft terwijl ze het intussen volstoppen met suiker, kleur-smaakstoffen enz.

helaas worden vele van deze ouders niet wakker en geven hun kind liever medicijnen
"gisteren is verleden tijd, morgen is een verzinsel"
claudia74

Berichtdoor tammy78 » di mei 08, 2012 7:31 pm

claudia74 schreef:veel kinderen zijn tegenwoordig inderdaad anders dan vroeger, en dan heb ik het niet over nieuwetijdskinderen
maar over drukke brutale niet luisterende kinderen

en dat is naar mijn mening mede het gevolg van onze voeding, die vol zit met rommel
veel mensen denken dat hun kind adhd heeft terwijl ze het intussen volstoppen met suiker, kleur-smaakstoffen enz.

helaas worden vele van deze ouders niet wakker en geven hun kind liever medicijnen

ben ik helemaal mee eens tegen wordig zit er ook teveel rommel in ons eten en drinken
wat ook veel zie ouder die geen geduld meer hebben als ze boodschapen doen bijvoorbeeld en kind wil helpem dat mag van veel ouders niet kind wordt lastig en zit op krijzen
zelf kan ik het aardig onder controlen houden mij dochtertje help met de boodschapen ze mag ook altijd een keer per week kiezen wat we gaan eten ze hlpt alles paken en enz ze vind dit heerlijk en is rustig

veel ouder schreeuwen tegen hun kinderen ik laat door me toon hoogte te laten horen nu is mama boos of niet ze krjgt dan soms straf als ze niet luister maar leg haar ook uit waarom ze straf heeft gehad dus dan luister ze veel beter dan al dat geschueew wat somige ouder helaas doen en er word ook tegen woordig teveel druk op al heel jonge leeftijd gelecht op de kids van nu dit moet dat moet maar gewoon kind zijn is er bijna niet meer bij

dit heeft ook veel invloed op onze kinderen
ik zeg altijd wees blij met je kinderen en hou van ze en geniet elke dag of het de laaste is
tammy78
tammy78

Berichtdoor LadyVampire » di mei 22, 2012 7:35 pm

Kinderen worden tegenwoordig opgevoed door de media en niet meer door hun ouders.
Dit levert een gemeratiekloop op waardoor ouders en kinderen elkaar niet begrijpen.
The devil is a loser and he must go to hell.
LadyVampire

Berichtdoor tammy78 » ma jun 11, 2012 8:04 pm

en er zijn veel ouder die denken dat hun kind opgevoed word door school en veel mensen werke albij voledig kind word weg gebracht naar cres en om 7 uur opgehaal en met in bedje gelecht want ja papa mama moeten zo nodig 4 x per jaar op vakantie en moet alle luxe hebben hebben waar door ze niet meer zien wat het waardevolste wat ze hebben dat hun kinderen zijn en kinder hebben papa mama nodig en liefde en aandacht en waardering en opvoeding van hun ouder niet van media school cres naschoolse opvangen en niet om gekocht worden met luxe duure kadootjes en vakanties enz en duren kleding en noem maar op die kinder leren niks van hun ouder en denken dat alleen geld belangrijkste is

en hier door sneeuwe de kinder die met minder moeten doen onder worden gepest enz
dus kinder hebben veel meer nodig van papa en mama dan alleemaar luxe
tammy78
tammy78

Berichtdoor LadyVampire » zo jun 17, 2012 2:25 pm

Doordat de ouders hun verantwoordelijkheid op een ander afschuiven, krijgen de kinderen het verkerde voorbeeld. Hieronder een aantal gevolgen:
- De kinderen worden verwaand en zijn erg gehecht aan luxe.
_ De kloof tussen de kinderen en de ouders word steeds groter.
_ Kinderen weten niet meer hoe ze zich moeten gedragen.
_deze kinderen worden slaafjes van de machtselite doordat zij door hen worden opgevoed.
LadyVampire

Berichtdoor tammy78 » ma jun 18, 2012 9:22 pm

LadyVampire schreef:Doordat de ouders hun verantwoordelijkheid op een ander afschuiven, krijgen de kinderen het verkerde voorbeeld. Hieronder een aantal gevolgen:
- De kinderen worden verwaand en zijn erg gehecht aan luxe.
_ De kloof tussen de kinderen en de ouders word steeds groter.
_ Kinderen weten niet meer hoe ze zich moeten gedragen.
_deze kinderen worden slaafjes van de machtselite doordat zij door hen worden opgevoed.

dit is ook zekker waar en er is nog meer te noemen
- van kinder deze tijd woord meer verwacht als vroeger je mag geen kind meer zijn
-te vaak word stempels op kind gezet ook van de genen die wel ouders hebben die bekomeren om hun kids zo als ik zelf en tegen en muur aan gedruk als ouder
-veel ouder voel ook veel meer druk van de elite en kunen gewoon weg niet meer waardoor kids te prooi gaan aan de elite
- en ook wat mensen doen die luxe beamen die maken die ander ouder klien en die kids ook
en ik kan ook zo wel door gaan
maar ik zelf vind me kids het belangrijkste en wil hun alles mee geven wat ik geleerdt bent door mijn moeder (heb zoveel recpekt voor haar)
ik heb van haar mee gekregen ook heb je niet veel centjes dat je toch gelukkig kan worden met de klien dingen en wat onze natuur bringt en dat iedereen gelijk is ookal is die geen arm rijk idereen is slim in hun eigen dingen en niemand is dom ga zo maar dor dit mede door eigen ervaring
tammy78
tammy78

Berichtdoor LadyVampire » di jun 19, 2012 6:38 pm

@ Tammy 78
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben ook met weinig geld opgegroeid en ben er niet slechter op geworden.
En ja je hebt gelijk dat de elite steeds hogere eisen stelt aan kinderen. Een pleegzorgmedewerker die ik ken vind het een schande dat kleuters van 4 a5 jaar moeten leren hun activiteiten te plannen. vind jke het gek dat er steeds meer kinderen bij de psychiater lopen en dus een dtempeltje hebben.
LadyVampire

Berichtdoor tammy78 » za jun 23, 2012 8:20 pm

ze maken de kinder van nu ook kapot en ze mogen geen kind meer zijn
en over stempetje op
maar ja wij zelf weten wel beter vind ik als ouder
tammy78
tammy78

Berichtdoor LadyVampire » zo jun 24, 2012 7:02 pm

tammy78 schreef:ze maken de kinder van nu ook kapot en ze mogen geen kind meer zijn
en over stempetje op

precies straks is mijn zoon prestatiegericht en weet hij niet meer waar het leven werkelijk om draait.
LadyVampire

Berichtdoor tammy78 » di jul 31, 2012 12:30 am

LadyVampire schreef:
tammy78 schreef:ze maken de kinder van nu ook kapot en ze mogen geen kind meer zijn
en over stempetje op

precies straks is mijn zoon prestatiegericht en weet hij niet meer waar het leven werkelijk om draait.

dat zekker ons dochter heeft eerst klas nu gehad maar zie zo veel dingen die gewoon niet klopen heb veel onderzoek naar gedaan en veel zegen dat kinderen onder 6 jaar nog niet toe instaat zijn om te doen
wij konden nog kind zijn onze kids niet meer ze moeten van alles al echt niet normaal meer
vind niet gek dat veel kids niet kunen mee komen met dit leersitym

klasen zijn ook veelste groot en ze moeten teveel kunen in kort tijd ggggrrrr
tammy78
tammy78

VorigeVolgende

Keer terug naar Kinderen