LadyVampire schreef:Doordat de ouders hun verantwoordelijkheid op een ander afschuiven, krijgen de kinderen het verkerde voorbeeld. Hieronder een aantal gevolgen:
- De kinderen worden verwaand en zijn erg gehecht aan luxe.
_ De kloof tussen de kinderen en de ouders word steeds groter.
_ Kinderen weten niet meer hoe ze zich moeten gedragen.
_deze kinderen worden slaafjes van de machtselite doordat zij door hen worden opgevoed.
dit is ook zekker waar en er is nog meer te noemen
- van kinder deze tijd woord meer verwacht als vroeger je mag geen kind meer zijn
-te vaak word stempels op kind gezet ook van de genen die wel ouders hebben die bekomeren om hun kids zo als ik zelf en tegen en muur aan gedruk als ouder
-veel ouder voel ook veel meer druk van de elite en kunen gewoon weg niet meer waardoor kids te prooi gaan aan de elite
- en ook wat mensen doen die luxe beamen die maken die ander ouder klien en die kids ook
en ik kan ook zo wel door gaan
maar ik zelf vind me kids het belangrijkste en wil hun alles mee geven wat ik geleerdt bent door mijn moeder (heb zoveel recpekt voor haar)
ik heb van haar mee gekregen ook heb je niet veel centjes dat je toch gelukkig kan worden met de klien dingen en wat onze natuur bringt en dat iedereen gelijk is ookal is die geen arm rijk idereen is slim in hun eigen dingen en niemand is dom ga zo maar dor dit mede door eigen ervaring