Word Wakker Wereld

Is het ESM plan het begin van New World Order binnen Europa?

Registreer nu, het is snel, simpel en het kost niets.

Re: Is het ESM plan het begin van New World Order binnen Eur

Berichtdoor arnoud » do jul 12, 2012 4:39 pm

nog maar een keer hier wat ik eerder vertelde. en zolang de mensen niet keihard in hun portomonee geraakt worden, zullen ze niet massaal de straat op gaan. en dus NIET met hun luie kont van die stoel af komen. en de straat op gaan is dan wel met minstens 12 miljoen nederlanders he, en ook in de andere landen als het kan. dan breekt er meteen een burger oorlog uit denk ik, want je denkt toch niet dat de elite dat accepteren he. en wat te denken die onzichtbaar achter de schermen zitten je weet wel de iluminatie.

weet je welk speletje er ge speelt word... ??? dat er voor gezorgt word, dat de landen allemaal zo diep in de schulden komen, dus in de afgrond geduwt worden, en geen kant meer op kunnen, en dan zal er een persoon opstaan, en zeggen.. IK heb de oplossing om alle euro landen uit de problemen te helpen, maar............. dan zullen alle landen moeten doen wat ik zeg, en aan mij onderworpen zijn. DAT !!! wat er gaat gebeuren beste mensen.
hij zal zijn de antichrist.
wat is het mooiste en kostbaarste bezit wat je kunt hebben. dat is licht en liefde. onvoorwaardelijke liefde, en door te geven aan je naaste.
arnoud

Berichtdoor LadyVampire » do jul 12, 2012 7:28 pm

Voor zolang ik leef zal ik mij altijd blijven verzetten.
Want wanneer je je ziel overgeeft aan de illuminati ben je voor mij iemand die de liefde van JEZUS niet waard is.
The devil is a loser and he must go to hell.
LadyVampire

Berichtdoor whibbit » do jul 12, 2012 8:16 pm

Als het slecht gaat zijn mensen makkelijk te beinvloeden, komen altijd oorlogen van, we leren ook nooit van de geschiedenis.
whibbit

Berichtdoor Asherah » do jul 12, 2012 8:19 pm

Men zegt niet voor niets: de geschiedenis herhaalt zich. Kijk maar naar de timetable van Terrence Mac Kenna. Alles herhaalt zich constant alleen nu in een steeds sneller tempo.
Asherah

Berichtdoor LadyVampire » do jul 12, 2012 8:40 pm

whibbit schreef:Als het slecht gaat zijn mensen makkelijk te beinvloeden, komen altijd oorlogen van, we leren ook nooit van de geschiedenis.

Ze willen er nooi van leren de illuminati creeert met opzet rampen en oorlogen om de mensgeid te onderwerpen aan hun heerschappij.
LadyVampire

Berichtdoor whibbit » vr jul 13, 2012 8:32 pm

Afbeelding
whibbit

Berichtdoor LadyVampire » vr jul 13, 2012 9:02 pm

@ Whabbit
Je cartoon geeft een goed beeld van de werkelijkheid.
Onschuldige burgers draaien de bak in wegens hun protesten tegen de banken.
Terwijl frauderende bankiers ongestraft blijven.
Het rechtssysteem is dus niet onafhankelijk zoals er in de wetboeken word beweert.
Tegenwordig is er in de wereldwijde rechtspraak srake van een klassejustitie.
De wereld is tegenwoordig zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oneerlijk
LadyVampire

Berichtdoor Danza » vr aug 17, 2012 5:06 pm

Dr. Skepsis schreef:De meeste mensen zijn kuddedieren met een sofinummer als oormerk.(dank je Husky)

Vaak zie ik mensen op straat of in de supermarkt die zo afgestompt zijn dat 'Goeie tijden, slechte tijden' en 'RTL Boulevard' hun enige realiteit is geworden.

NIEMAND wilde de Euro als ik het goed begrijp en IEDEREEN hééft nu de Euro. Dus wat is er mis gegaan?

JIJ deed er niets aan en JIJ kán er niets aan doen, tenzij JIJ al die afgestompte kuddedieren wakker kunt schudden en bij hun TV kunt wegsleuren.

In 2012 zou de mensheid wakker moeten worden, maar ik zie nog bar weinig gebeuren!

Suggestions anyone?

Volgens de élite lijkt het dat er niets mis gegaan is, alles loopt het volgens gepland, wel sommige veranderingen, want ze houden ons in de gateen. Ze weten wat we denken, weten en de informatie die we verspreiden...
Ik ben het met je eens. Ik wil graag dat de mensheid wakker wordt, maar er gebeurt hier erg weinig. De mass-mierda (mass media) heeft veel macht en oefent veel invloed op de mensen uit. Verder zijn er nog veel personen die niets ervan willen weten, geen moeite willen doen om zich te informeren en niets, die niet "officieël" is, geloven. Ze denken zomaar dat het alles wat gedaan wordt voor onze welzijn is. Ik word een beetje teleurgesteld en moe ervan als ik eraan denk.
Danza

Vorige

Keer terug naar Geld