Word Wakker Wereld

Sharia4belgium schoffeert Nederland!

Klik op "toon actieve onderwerpen" voor een overzicht van de laatste berichten.

Re: Sharia4belgium schoffeert Nederland!

Berichtdoor Asherah » zo mei 27, 2012 5:30 pm

Er gebeurt tegenwoordig elke dag weer iets waarvan ik denk: wat is dit nu weer. De ene dag miljarden weggegooid geld, dan weer bezuinigingen die hun weerga niet kennen. Ik dacht we hebben het wel zo'n beetje allemaal gehad. MAAR DIT!!!!!! Ik moet eerlijk bekennen dat mijn hart bijna stilstond, ik kippevel kreeg en de tranen in mijn ogen kwamen! Ik ben gewoon sprakeloos: van woede, onbegrip, onmacht, ja en ook een beetje van angst. Ik weet het, je mag niet angstig zijn, maar dit soort duivels.....! Weet niet eens wat ik hier verder over moet zeggen. Ja, oprotten zsm, als wij idd zo iets in "hun" landen doen belanden voor jaren achter de tralies!
IK sta voor 1000000000000000% achter die man die er iets van zei en snap niet dat de mensen die dit hoorden ze niet gelyncht hebben! Heeft iemand een goede tip voor een land waar je wel nog redelijk kan wonen? Liefst pakte ik gisteren mijn spullen nog, voordat je het weet zitten we hier met Koning Mohammed en Prinses Fatima!!!
Asherah

Berichtdoor IrishDreamer » zo mei 27, 2012 6:38 pm

Ierland? :mrgreen:
Hier heb je weinig tot geen moslims en al helemaal geen extreme haatbaarden... 8-)
You can educate the ignorant, but you can't fix stupid!
The less you know, the more you believe.
IrishDreamer

Berichtdoor Asherah » zo mei 27, 2012 7:02 pm

Ja, misschien wel. Connemara lijkt me wel wat, zijn daar huurhuizen in de aanbieding? Of desnoods een krot, zonder electra :lol: Lijkt me heerlijk, lekker in de vrije natuur, ver weg van alle uitermate vervelende personen. Eigen moestuintje, paar kippen, dak boven mijn hoofd en laat Asherah maar lekker haar gang gaan! Ik keek net het rtl nieuws en daar zeiden er niets van, stond wel op teletext bij de NOS. Ik vind dit toch echt wel een nieuwsfeit hoor! Maar ja dan komen we weer bij het allang uitgekauwde verhaal: we hebben op alle fronten geen reet meer in te brengen en worden even zo vaak bedonderd waar bij we bij staan!
Asherah

Berichtdoor ErikLaken » zo mei 27, 2012 7:37 pm

Zolang dit soort zaken spelen in Nederland voel ik mij genoodzaakt om op Geert Wilders te stemmen.
Zolang ik het gevoel heb niet vrij te kunnen spreken , vrij te kunnen denken, vrij te kunnen zijn zal ik op Wilders stemmen.

Nooit zal iemand mij beletten in het uiten van mijn mening, dit is een belofte aan alle Nederlanders gedaan na de tweede Wereld oorlog en dit is een ere zaak.

Iedere groep/persoon die het daar niet mee eens is moet als personne non Grata het land worden uitgezet.
ErikLaken

Berichtdoor Asherah » zo mei 27, 2012 7:46 pm

Lees net op teletext dat zie die idiote duivel gearresteerd hebben. Gelijk enkeltje Islamabad!!!
Asherah

Berichtdoor IrishDreamer » zo mei 27, 2012 7:58 pm

Connemara is prachtig Asherah....1 van de mooiste plekken in Ierland....

Ontopic: Mooi dat ze dat stuk vreten hebben gearresteerd! :twisted:
You can educate the ignorant, but you can't fix stupid!
The less you know, the more you believe.
IrishDreamer

Berichtdoor Enki » zo mei 27, 2012 8:15 pm

Kans loze figuren van sharia4Belgium.

Wat doen die gasten hier in Nederland, laat ze lekker in Belgie hun preken doen.
open your eyes and see how the world really is
Enki

Berichtdoor gusteman » zo mei 27, 2012 10:56 pm

Enki schreef:Wat doen die gasten hier in Nederland, laat ze lekker in Belgie hun preken doen.

Mag ik het daar even niet mee eens zijn? :mrgreen:

Voor wat mij betreft mogen die best in Nederland in de cel blijven hoor :twisted:
De UBUNTU filosofie: "het geloof in een universeel gedeeld verbond dat de gehele mensheid verbindt" - UBUNTU op je Laptop / PC

Afbeelding
gusteman

Berichtdoor whibbit » zo mei 27, 2012 11:16 pm

Haha Irish, je eerste bericht de spijker precies op de kop.
Ze komen naar een westers land omdat het hier :roll: "beter" is en dan willen ze HIER de gewoontes terug wat ze dáár hadden.
whibbit

Berichtdoor Enki » zo mei 27, 2012 11:18 pm

Ze komen toch uit Belgie?
Wat moeten wij dan met dat soort rare figuren. :D
open your eyes and see how the world really is
Enki

VorigeVolgende

Keer terug naar Bewustzijn