Word Wakker Wereld

zwaan niet belangrijk

"Regels" hebben we niet, die zijn er al genoeg. Het enige wat we vragen is respect voor de mening van een ander.

zwaan niet belangrijk

Berichtdoor Asherah » ma aug 06, 2012 10:07 pm

In Amsterdam is een medewerker van de NS geschorst omdat hij een gewonde zwaan van de rails haalde en naar de dierenambulance bracht. Hij hield zich niet aan het ptotocol voor de veiligheid!! TUURLIJK NIET, WIJ ZIJN MEER WAARD DAN EEN ZWAAN !!!!! Waar staat dit??? Wat vinden jullie hiervan???
Asherah

Re: zwaan niet belangrijk

Berichtdoor frank1964 » ma aug 06, 2012 11:12 pm

Hallo Asherah. Het zou een aktie van mij geweest kunnen zijn, ben ook wel eens een snelweg overgerend voor een eend met jongen. Ik snap je verontwaardiging, maar aan de andere kant moet je begrijpen dat de NS, de verantwoordelijkheid draagt voor haar medewerkers. Ze kunnen dan ook niet veel anders dan een medewerker die de afgesproken veiligheids maatregelen overtreed, hierop aanspreken. Ik denk dan ook niet dat dit veel te maken heeft met wat meer waarde heeft, maar meer met dat ieder doet wat hij of zij goed dunkt in dit verhaal en wanneer een directie zich niet meer gaat houden aan de eigen gemaakte protocollen levert dat weer andere problemen op. En het grappige is, dat er nu mensen zullen zijn die hem een held vinden en anderen hem een breker van de regels. What else is new ;)
frank1964

Re: zwaan niet belangrijk

Berichtdoor arnoud » di aug 07, 2012 9:10 am

Ja Asherah.
ik was gistermorgen zeer vroeg, omdat ik de de kranten bezorg, en dat als eerst las, ik was gelijk heel boos, en mijn dag was gelijk bedorven, want ik was zo boos, omdat ze al niets om een mensen leven geven, en al helemaal NIETS om een dier geven, nee nee dat geld verdienen en de treinen laten rijden is veel belangrijker, dan een dier redden. dat die man dan even de regels moet ontgelden het zij zo dan. maar dat die man dan zo aan gepakt word is schandalig, de derectie had zijn verhaal moeten horen en daarna het moeten begrijpen dat het noodzaak was, en tegen hem moeten zeggen, goed gedaan, maar de volgende keer wel goed op letten, dat je evt niets in gevaar brengt, en daar heb ik van begrepen dat dat niet het geval was.
maar zo ik al zij, een dieren leven interreseert ze NIETS HELEMAAL NIETS , brrrrrrr
wat is het mooiste en kostbaarste bezit wat je kunt hebben. dat is licht en liefde. onvoorwaardelijke liefde, en door te geven aan je naaste.
arnoud

Keer terug naar Maatschappij