Word Wakker Wereld

nieuwe meeting tilburg.

Iedereen kan hier informatie delen betreffende evenementen, bijeenkomsten, lezingen, presentaties of anderszins interessante gebeurtenissen.

Re: nieuwe meeting tilburg.

Berichtdoor Asherah » zo mei 06, 2012 8:25 am

Dank je wel Matthijs, we houden contact hier over.
Asherah

Berichtdoor arnoud » zo mei 06, 2012 10:35 am

als nu de mensen die er zin in hebben, hun vakantie planing opgeven, dan kan ik er rekening mee houden.
wat is het mooiste en kostbaarste bezit wat je kunt hebben. dat is licht en liefde. onvoorwaardelijke liefde, en door te geven aan je naaste.
arnoud

Berichtdoor Enki » zo mei 06, 2012 4:53 pm

misschien wel leuk ik zal er over nadenken.
open your eyes and see how the world really is
Enki

Berichtdoor ErikLaken » ma mei 07, 2012 10:04 pm

O, hier staat het :lol: Mooi plan en natuurlijk komen we, wel graag een warme dag.

Eind mei is wellicht een goede timing.
ErikLaken

Berichtdoor Danza » do mei 17, 2012 11:46 am

Inmiddels voor degenen die erin interesse kunnen hebben en willen ernaar komen kijken:
Dansdemonstratie 9 juni, van 13:00 t/m 13:10 uur in Hoofddorp.
Meer info.:https://www.wix.com/psicodanza7/psicodanza#!__projecten
Danza

Berichtdoor Asherah » do jun 07, 2012 10:57 pm

Gaat de bbq nog door? Zo ja, is er al een datum?
Asherah

Berichtdoor arnoud » vr jun 08, 2012 6:55 am

hallo Ashera.
ik heb van niemand iets gehoort, behalve van Erik. en van goldkaart. dus ik neem aan dat er niet genoeg interrese is. dan gaat het gewoon niet door.
gr arnoud.
Ps: komt er als nog genoeg belangstellin dan wil ik het als nog organiseren, in julie of augustus dan.
wat is het mooiste en kostbaarste bezit wat je kunt hebben. dat is licht en liefde. onvoorwaardelijke liefde, en door te geven aan je naaste.
arnoud

Berichtdoor frank1964 » vr jun 08, 2012 11:23 am

Hallo Arnoud,

Ik had gereageerd dat ik zou kunnen wanneer het binnen een bepaalde tijd was. Verder is het idd rustig gebleven, maar wellicht veranderd in de toekomst weer.
frank1964

Berichtdoor Matthijs » vr jun 08, 2012 7:30 pm

Matthijs schreef:Arnoud, ik zou óók graag komen, maar zolang er geen datum geprikt is, weet ik niet of kan!
En dat geldt voor bijna iedereen, dus prik een datum en vraag dan wie er kan komen. (tip) ;)

Er werd maar geen datum geprikt :)
"In de tijd die komt, zal er drama zijn. Bemoedig je, raak niet betrokken in de lagere trilling van rechtvaardiging, van wraak, van gevoelens. Zend naar alle wezens je licht en je liefde. Oordeel nooit"
Matthijs

Berichtdoor arnoud » za jun 09, 2012 7:32 am

ik heb wel aan gegeven eind mei of begin juni, en dan konden jullie zeggen of dat wat was, maar dat is zo niet begrepen kennelijk.
ik zal spoedig komen met een datum. ik denk zelf dan ergens in augustus, omdat ik denk dat de meeste wel op vakantie zullen zijn, in juni en juli.
als dat niet zo is, stel ik voor in juli, en ik heb nog een leuk voorstel... vinden jullie het leuk om het in de laatste week van juli te doen, en dan na de BQ allemaal gezellig naar de grootste kermis van de benelux te gaan, hier in tilburg. een geweldige sfeer, en werkelijk heel groot.
nou beste mensen laat maar eens horen.
gr arnoud.
arnoud

VorigeVolgende

Keer terug naar Agenda